zondag 5 mei 2019

Soms gaat het mis

Gisteren was het de dag van de jaarlijkse koetsentocht.
Die kwam 's middags vlakbij mijn huis langs.
Ik dacht dat ik ruim de tijd had om nog even boodschappen te doen.
Maar toen ik bij de kassa stond zag ik de koetsen al voorbij gaan.
En ik moest nog afrekenen.
Toen ik de boodschappen in mijn fietstassen gooide, zag ik nog net de laatste koets over de rotonde verdwijnen.



Ik spurtte als een gek over  het fietspad in de hoop ze nog in te halen.
Dat lukte gedeeltelijk.
Dus ging ik gauw nog wat plaatjes schieten.



En ontdekte halfverwege pas dat ik de kamera verkeerd had ingesteld.



Maar daardoor viel dus wel mooi die lelijke achtergrond weg op de eerste fotos ;-)


De optocht werd besloten met trekkers van het landbouwmuseum uit Dedemsvaart.



Wat ik gemist heb zijn de fietsers van het fietsmuseum in Ommen en het grootste gedeelte van de koetsen.

Alle fotos

Verslag van vorig jaar

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n optocht! De " verkeerde " foto's vind ik heel bijzonder, net tekeningen.
    Gelukkig had je toch nog een deel gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik nou ook met die "verkeerde" fotos.
      Ze hebben iets sfeervols.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke tocht, mooeie foto's ondanks alles. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen