zaterdag 15 juni 2019

Textiel Festival Weerribben


Gisteren was het weer eens tijd voor een dagje uit.
Nu ik in Overijssel woon en een auto met chauffeur heb was het Textielfestival een bereikbaar uitje.
We gingen al vroeg op pad.




In het begin volgden we de uitgezette route, maar we kwamen er al gauw achter dat het geen haalbare kaart is om alles te zien.
Dus kozen we voor namen die ik ken van blogs die ik volg en facebookbekenden.

Ik ben door alle indrukken totaal vergeten foto's te maken.
Maar we zagen oa werk van Ria Hooghiemstra, Artquiltgroep de uitdaging, Bea Schonewille en Joke Hardebol.
Het was leuk om mensen van internet nu eens in het echt te zien en te spreken.

Aan het eind van de middag zakte we vermoeid neer op een bankje aan de haven bij het buitencentrum van Staatsbosbeheer en genoten van het uitzicht.
Ook hier waren kunstwerken te bewonderen, maar dat deed ik door de zoeklens van mijn kamera.





We rondde de dag af met een heerlijke maaltijd met prachtig uitzicht bij Geertien in Muggenbeet.










5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi weer voor dit dagje uit en wat leuk dat je digitale bekenden in het echt kon ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is best byzonder, mensen met wie ik soms al jaren praat hebben nu opeens een echt gezicht en een stem.
      Joke kende ik al van workshops.
      Maar de rest had ik nog nooit ontmoet.
      Ook was ik soms in gesprek met mensen waarvan ik opeens het naambordje zag en besefte dat ik ze van bepaalde groepen kende.

      Verwijderen
  2. O, wat een prachtige dingen! Is dit elk jaar?

    BeantwoordenVerwijderen