zondag 21 juli 2019

G-parade

Gisteren mocht ik met mijn twee grootste vrienden, Anne en zijn jongste zoon Jeroen mee naar de G-parade.
Een fantastisch initiatief dat georganiseerd wordt voor mensen met een verstandelijke beperking.
Vanaf Gramsbergen trokken we met 220 mensen in boten het kanaal Almelo-Haandrik op voor een tochtje tot aan de Duitse Grens.


Het werd een reisje vol plezier.
Mensen van de plaatselijke roeivereniging roeiden en kanoden ook met ons mee.
We zwaaiden enthousiast naar de mensen die op de wal stonden te kijken.
Er was live muziek aan boord.


Tot onze verrassing kwam de koetsenoptocht uit Loozen ons bij toeval  tegemoet.


We zagen onderweg veel dieren.





Op de terugweg werden we toch nog overvallen door de eerste plensbui, maar dat mocht hem de pret niet drukken.
Nat tot op ons geboortehemdje kwamen we terug bij de Mommeriete, waar we getrakteerd werden op zang en een broodje hamburger met vlaamse patatten.


Ik ben blij dat ik met mijn vriendjes mee mocht.


De organisatie heeft een lang beeldverslag gemaakt van deze leuke dag.


6 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n heerlijk uitje! Leuk om dat met z'n drietjes te delen. Alleen jammer van de plensbui natuurlijk, maar ach dat blijft óók een leuke herinnering voor later😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks de regen een geweldig leuk uitstapje , en ook nog met de neus in boter ( rijtoer) vallen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat was voor beide kanten een verrassing.
      Er werd druk heen en weer gezwaaid.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke dag, en wat bijzonder om dat zo met elkaar te mogen delen....

    BeantwoordenVerwijderen