zaterdag 21 september 2019

Gekaapt



Het kon natuurlijk niet uitblijven.
De Sjompiesingers hebben mijn vriendje gekaapt.
Bij het eerste optreden waar wij gingen kijken viel het ze op dat ie alles uit volle borst mee zat te zingen. (Ik ook, maar ja ik ben een meisje)



Dus kreeg ie al gauw een uitnodiging om auditie te doen.
Donderdag had ie zijn eerste repetitie en vandaag zingt ie al de hele dag mee op de jaarmarkt in Olst.
Helemaal achteraan staat ie met opvallend wit piratensjaaltje.


Trots op mijn vriendje.
Nog nooit gezongen en gelijk de buhne op.
Maar wat baalde ik dat ik er vandaag door ziekte niet bij kon zijn.

(Fotos met dank aan Marcel)

8 opmerkingen:

  1. Gewoon aan de zijlijn meezingen, dat heb ik vandaag ook gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je snel opknapt, en je mag trots zijn op je vriendje, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, dat dat gelukt is! Maar volgens mij heb jij er zelf ook wel werk van gemaakt, van dat kapen - toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig toch.Jammer dat ik niet in Olst was!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In december herkansing op de kerstmarkten in Bad Bentheim en Nordhorn.

      Verwijderen