donderdag 12 december 2019

Niet gewonnen



Ik deed mee met een verloting op instagram, maar won niet.
Tot mijn verbazing kreeg ik, als enige verder, toch een cadeautje en lag dit doosje met lekkere theetjes in mijn brievenbus.
Met dank aan Het Gouden Thee Ei.



Bij bezoek met de uitbus aan een grote kledingwinkel in Duitsland bleek dat ze niet alleen mijn maat niet hadden, maar ook totaal mijn smaak niet.
Toch werd het een gezellige middag.
De winkel trakteerde op thee en heerlijke mandelkuche.
Ik keek met de andere dames mee.
En ik werd verliefd op een lange ketting met heel groot en heel klein hartje.
Ik draag nooit lange kettingen, het is zo onhandig, je blijft overal aan hangen.
Maar deze is zo mooi in z'n eenvoud.

3 opmerkingen:

  1. Ik dacht even dat je het over iets anders had, waar je niet had gewonnen.... Lange kettingen vind ik op zich wel leuk, zeker ook bij dikkere vrouwen, maar ze eindigen bij mij vaak al snel op mijn bureau....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is dañ ook alleen voor speciale gelegenheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige hanger , inderdaad voor speciale gelegenheden!

    BeantwoordenVerwijderen