zondag 19 januari 2020

ff luxe doen

Over alle  nieuwjaars- bijeenkomsten en etentjes schrijven wordt me te gortig.
Maar afgelopen vrijdag gingen we tussen twee prive-bijeenkomsten door lekker even met z'n tweeën uit eten bij Thijs en Aafke in Klijndijk. 
Een buffetrestaurant dat al heel lang op Annes lijstje stond.
Ik hou van dit soort restaurants, waar je niet vast zit aan één gerecht, maar vanalles kunt proeven.


Ik ben opgegroeid in een gezin dat binnen een half uur niet alleen het avondeten naar binnen werkte, maar ook de vaat alweer schoon in de kast had staan.
Zelfs een bezoek aan een restaurant duurde zelden langer dan een uur.

2,5 uur tafelen is voor mij een byzondere ervaring.
Heerlijk relaxed de tijd om je eten echt te proeven.
Ik ga hier niet vertellen hoeveel rondjes we langs het buffet gemaakt hebben ;-)
Het waren kleine bordjes hoor o:-)
En toen was ook nog het toetjesparadijs aan de beurt.


Ik ga vast sparen voor een volgende keer, want we komen hier zeker weer.


4 opmerkingen:

  1. ;-) Dat is inderdaad fijn, als je van alles wat kunt proeven! Tenminste, als de kwaliteit goed is. In Rotterdam heb je diverse van dit soort restaurants, maar die vallen echt onder het kaliber vreetschuur. Dit ziet er in elk geval verzorgd uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De prijs hier was een stuk hoger dan ik gewoon ben.
      Maar het was erg lekker en goed verzorgd.

      Verwijderen
  2. Ziet er echt heerlijk uit! geen wonder dat je meermalen langs liep!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL, helaas herken ik dat snelle eten... Bij ons thuis gaat het ook altijd zo snel...

    BeantwoordenVerwijderen