dinsdag 21 januari 2020

Onderzetters


Van iemand op één van de weggeefhoeken op facebook kreeg ik een tas vol restrollen theezakjespapier.



Toen ik op zoek ging naar iets om ermee te maken liep ik steeds tegen het probleem aan dat we geen eigen ruimte hebben.
Doosjes beplakken bv is leuk, maar  wil je dat mooi houden, dan moet het afgelakt worden en lak moet drogen.
En dat gold voor alles wat ik op pinterest tegen kwam.
Uiteindelijk kwam ik zelf op een ander idee: onderzettertjes.


Ik knipte cirkels uit karton en probeerde verschillende manieren van beplakken uit.
De één wat meer geslaagd dan de ander.


Van m'n vriendje leende ik een lamineerapparaat.


En na het lamineren knipte ik ze met een rand van ongeveer een halve centimeter opnieuw uit.



8 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ontzettend leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heee Anja, je bent er nog.
      Schrok me rot toen ik vrijdagnacht na een internetloze dag je blog niet meer vond.

      Verwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden zeg! En wat heb je het ook mooi rond geknipt. Hoe krijg je dat zo goed voor elkaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk idee! Ook geschikt voor je hobbyclubje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DAT vind ik zo leuk aan weggeeftafels, en -hoeken: wat voor de een afval is, waar je niets meer mee kan - is voor de ander een goudmijn, een middag lol, mooie dingen maken.... Je zou er ook nog placemats van kunnen maken, en hoesjes om thee in mee te nemen, en zo...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Placemats leek mij ook wel wat, maar dan hebben we een grotere lamineerapparaat nodig.
      Je maakt me nieuwsgierig naar die hoesjes, hoe doe je dat?

      Verwijderen