Kleine Belties, 9 juni 2026
Ik sliep die nacht voor het eerst in tijden 7,5 uur aan één stuk en daar was ik erg blij mee.
Ik deed nog een was in de machine.
Dat scheelde me na thuiskomst weer tijd
En natuurlijk ging ik weer zwemmen nu ik de kans nog had.
Direct daarna was er Crea.
Iets super simpels, maar heerlijk zen.
We konden uit allerlei houten setjes kiezen om in te kleuren.
Ik koos voor paaseieren.
Die werden gekleurd met acrylverfstiften.
Ik heb mezelf ook maar op een pakje stiften getrakteerd.
Ze zijn weer net anders dan de sharpies.
Die zijn hoogglans en op inktbasis
Deze zijn matter.
Dus leuke aanwinst.
Jaja, ik voelde me na een goede nacht eindelijk een beetje fitter.
Dus ik dacht vanmiddag: ik fiets even naar "Je Eigen Kraam".
Is maar 2,1 km.
Maar ze zijn ze druk bezig met het afbreken van oude flats, dus opstopping.
Verderop was de weg ook opgebroken.
En in de wijk waren nog meer afsluitingen en omleidingen.
Navigatie wist het ook niet meer.
Na vele keren doodgelopen te zijn zei de navigatie: "uw bestemming is links.
Niet dus, was rechts".
En ze waren twee weken op vakantie.
Stond niet online.
Vond het vooral sneu voor twee vriendelijke mannen uit Almelo, die ook voor niets helemaal afgereisd waren.
De terugweg lukte sneller gelukkig.
Ik besloot de kaarten van de vorige dag af te maken.
En nog een paar paaseieren in te kleuren.
En toen was het alweer bijna tijd voor het schnitzelbuffet.
Dat uiteindelijk later begon omdat de bus met mensen die een dagje uit waren vertraging had.
Er was weer een heerlijk toetje.
Geen idee wat een was.
Maar lekker was het.
Tussentijds nog even naar huis en om half negen begon de bingo.
Ik zat met twee vrouwen aan tafel.
En laten we nu alle drie wat winnen.
De eerste won een Dove pakket.
De tweede is gek op kaas en won een heerlijk kaaspakket.
En ik ben van de blauwe knoop en won een advocaatpakket.🤪
Wordt vervolgd.






ha ha goeie bingo sterren. !! leuk die paashangers dan ligt het vast klaar voor volgend jaar.
BeantwoordenVerwijderenIk volg je maar kan jouw blog niet in de kantlijn krijgen hoe duister is dit weer van blogger. Ik ga het van de week nog es proberen. Gelukkig lees ik ook elke dag de leeslijst :))))
Fijne dag.
Blogger doet weer aan all kanten raar de laatste tijd.
VerwijderenZe hadden veel keus in die houten voorwerpjes, maar daar moet je dan ook weer een plekje voor hebben in huis.
Voor pasen kon ik nog wel wat versiering gebruiken
Oh, mocht je niet ruilen van pakket?
BeantwoordenVerwijderenJe mocht uit allerlei kiezen hoor.
VerwijderenIk koos voor de eieren omdat ik die het beste kon gebruiken.