Als je dit leest ben ik al heeeeeel erg lang weer thuis.
Kleine Belties, Donderdag 11 juni 2026
Deze morgen begon met aquafitness.
Ondanks alle beweging die ik deze vakantie gehad had kwam ik behoorlijk stijf mijn bed uit.
Daarna bij de crea weer een kaart gemaakt.
Maar wel een hele aparte.
Het waren weer pakketjes.
Wat een voorbereidingswerk heeft het echtpaar dat dit allemaal doet er aan gehad zeg.
Petje af.
Heb hem wel weer op mijn eigen manier ingekleurd en gecompositioneerd.
(Wat een woord)
's Middags was er de rollatorrace.
Heb niet meegedaan.
Te bang om te vallen.
De deelnemers waren allemaal nog goed ter been en gebruikten normaal geen rollator.
Het was wel grappig om te zien hoe ze al rende een volle open fles water probeerden overeind te houden.
's Avonds hadden we een gezamelijke BBQ.
Met een bon kon je vier verschillende dingen halen en daarnaast net zo veel salade, groente en stokbrood als je wilde.
Te veel gegeten dus, maar het smaakte goed en het was weer heel gezellig.
En daarna was er natuurlijk een bonte avond, met gedichten, liedjes, sketches en accordeonmuziek.
Achteraf gezien had ik best wel wat willen zingen, maar wist niet zo goed wat ik verwachten kon.
Zoals jullie weten zet ik nooit mensen zonder toestemming herkenbaar op mijn blog.
Maar ik wilde voor mezelf toch een impressie geven, dus dan maar onthoofd. 😆
Wordt vervolgd.



Geen opmerkingen:
Een reactie posten