woensdag 7 mei 2014

FoodSharing

Ik ben nogal van de hergebruikerige als het om spullen gaat en schroom ook niet om iets mee te nemen van de straat.
Zoals de mooie glaze schaal die ik een keertje naast de glasbak vond of de 50er jaren schommelolifant die via mij en een omweg uiteindelijk toch weer voor een blij kind zorgde.

Ik las net een artikeltje over dumpsterdiven maar dat gaat me toch net een stapje te ver .
Alhoewel, als iets in een gesloten verpakking zit kan het denk ik weinig kwaad.
Maar de site foodsharing vind ik dan wel weer interessant om in de gaten te houden.
Duidelijk nog maar net begonnen, maar wie weet loop ik er iets in eigen dorp tegen het lijf.
Ik zal er zelf het blikje alcoholvrijbier op zetten dat ik laatst ergens bij kreeg, maar absoluut niet lekker vind.
Het staat nu al enige tijd in de koelkast omdat ik het zonde vind om weg te gooien.

NB
site werkt nog niet optimaal merk ik, maar ze zijn ook te volgen op facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten