woensdag 17 april 2024

Au, au, au

 De spierpijn, waar ik al van voor de vakantie last van had, blijkt een scheurtje in mijn bilspier te zijn.
Maandagochtend ging dat nog ff extra mis toen ik de bagage vast naar buiten sjouwde.
Ik kon de trap thuis met de grootste moeite op komen.
En dinsdagavond moest ik de koorrepetitie voortijdig verlaten omdat ik echt niet meer  kon zitten van de pijn.
Vanmorgen dus even in conclaaf gegaan met één van de fysiotherapeuten van de fysifit en mijn hele oefenprogramma aangepast.



Helaas moest ik mijn Uitbusuitje van vandaag ook af zeggen.
Ik zou weer mee gaan reeën spotten in de Weerribben.
Maar een paar uur in busje en op de boot zitten gaat echt niet lukken.
Dus zit er niets anders op dan terug te blikken naar vorig jaar.

10 opmerkingen:

  1. Oei, oei oei arme jij.
    Door de gescheurde pezen in m'n arm weet ik een beetje wat het is...
    In je bil is veel lastiger... rust helpt denk ik alleen.
    Zonde van het uitje, maar fijn dat je terug kunt blikken.
    Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met rust verstijf je.
      Dat helpt ook niet.
      Het is dus zoeken naar de middenweg.
      Dus ga ik wel.naar fysifit 3x per week.
      Maar met een aangepast programma.

      Verwijderen
  2. Ai, pijnlijk! Rust is inderdaad niet de oplossing, het is zoeken naar de gulden middenweg! Succes daarbij! Reetjes kijken, leuk, ik doe het 2x per dag, als ik naar mijn werk rijd en weer terug naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn hier ook steeds meer reeën te zien, vorige week rende er nog eentje met me op.

      Verwijderen
  3. Wat een pech! Jammer van je uitjes! Ik hoop van harte dat het niet te lang gaat duren. Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig had ik maar één uitje in de planning.
      Anders zou het ook nog een duur geintje geworden zijn.
      Want last minute afzeggen is natuurlijk wel betalen.

      Verwijderen
  4. Ook hier op Tholen hebben we reetjes, net een bokje en hinde vanuit de kamer kunnen zien in het tegenover liggende stuk prachtig onderhouden land bij vroegere boerderij en met water, weide en bosje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verbaas me er nog steeds over hoeveel dieren ik hier tegen kom.
      En hoeveel ik er nog niet gezien heb.
      We hebben hier ook Dassen bv, maar die zijn nog niet op mijn pad gekomen helaas.

      Verwijderen
  5. Balen zeg! Hopelijk herstelt het snel. Het weer is in ieder geval wel geschikt voor binnen zitten met al die regen.

    BeantwoordenVerwijderen