zaterdag 17 februari 2018

Haken en borduren


Het voordeel van grieperig op de bank hangen is dat je zo lekker af en toe je haakwerk op pakt en dan opeens ontdekt dat je "zomaar" een heel stuk opgeschoten bent.

Ik heb de randjes van deze week bewust en onbewust behoorlijk verhaspeld, maar omdat het resultaat toch goed is laat ik het zo.


Van de week besloot ik deze klossen te verkopen omdat ik dacht er niets mee te kunnen, maar de kleuren zijn zo prachtig dat ik het toch niet over mijn hart kon krijgen.


6 opmerkingen:

  1. Super de borduur randjes! Ook van het haken zijn ze leuk. Is het garen niet geschikt om te breien? Dun garen geeft altijd een prachtig effect met ajourwerk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een megaramp met ajour.
    En het is vreselijk dun garen.
    Het zal dus wel ajour worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere vrolijke kleuren om het ziekzijn wat op te fleuren. Verhaspelde borduurrandjes zijn super; niemand die weet hoe het eigenlijk 'moet' en niemand die het ziet.
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi werk weer!
    Ik wilde het schrijven onder je vorige post... die klossen zijn zo vrolijk om naar te kijken, het verbaast me dat je ze nog niet verkocht had... Nu ben je zelf weer verkocht ;-) en dat snap ik helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleuren zijn in het echt nog veeeeeeel mooier.
      Er was wel wat interesse, maar het (deels) synthetisch en dat wilden ze niet.
      En er waren veel vragen waar ik geen antwoord op had, zoals:hoeveel meter zit er op?

      Verwijderen