zondag 2 september 2018

Gott schuf die Zeit

Mijn tweede Ommentje voerde me een stukje het bos in.


Niet heel diep, zodat ik ook nog mooie stukjes park in mijn wijk mee kon pikken.


Er stonden aardig wat paddenstoelen langs het pad.
Vraag me niet wat het zijn, daarvoor moet je bij mijn tuinkabouters zijn.


Als ik even op een bankje zit te genieten zie ik door de bomen iets vreemds op een hek.
Met de camera zoom ik er op in en zie dit kunstwerkje.


Een mol heeft zijn kop gestoten tegen het asfalt.
Zo te zien had ie een harde kop 😂😂😂.


Dit prachtige uitzicht zal over enige tijd vol bedrijven staan.


Kunst.

Ze gingen er gauw vandoor toen ze me zagen.


Bijna thuis.


Heel erg bijna thuis.


Thuis, waar gelukkig in mijn voortuin ook weer het eea in bloei komt.


4,5km in anderhalf uur, geen mijlpaal, maar wel anderhalf uur genieten.




Von Eile hat Er nichts gesagt.

8 opmerkingen:

  1. Dank je dat we met je mogen meewandelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Wat een heerlijk afwisselende wandeling.Wat was het een heerlijke dag he?

    Paddestoelen (kan het niet laten) van linksboven met de klok mee: Russula. Parelamaniet. Waarschijnlijk ook parelamaniet. Gewoon eekhoorntjesbrood (lekker!). Nog een boleet, waarschijnlijk een heksenboleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dat je ons meenam op wandeltocht, met dit fraaie weer. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo veel moois op loopafstand! (Wel jammer van dat bedrijventerrein...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er blijft gelukkig nog heel veel moois over

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je woont wel echt in een prachtig stuk hoor! Daar is nog zat te ontdekken als ik de foto's zo zie

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen