maandag 11 maart 2019

Weer een stapje verder

Toen ik verhuisde kocht ik voor een prikkie een grijs bankstel bij mij in de straat.
Ik was er voorlopig mee geholpen, maar bleef uitkijken naar iets dat beter bij mij paste.
In de praktijk waren  ze nl gewoon op alle fronten te laag voor me.
Vrijdag vond ik bij de kringloop dé bank.
(De foto geeft de kleur helaas niet zo mooi weer, hij is helder mosterd)
Hij zit heerlijk, is een stuk hoger, de leuningen ook.
Dat is voor die lange kerel van me ook een stuk aangenamer.


En een leuk stoeltje om de tweede bank te vervangen.
Dat geeft ook meer ruimte in mijn kleine huiskamertje


De kringloop bracht ze vanmorgen en nam het oude verder nog goede bankstel weer mee. (Ondanks de kattenharen)

6 opmerkingen:

  1. Een bank is makkelijk te verhogen door er iets langere poten onder te zetten. Deden wij met mijn ikea bank.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan, mits een bank poten heeft.
      En dat hadden deze niet.
      Onder mijn voorvorige banken had ik wielen gezet om ze te verhogen, maar dat paste onder deze ook niet.

      Maar een te lage leuning kun je weinig aan doen.
      En ze zaten gewoon niet lekker voor grote zwaardere mensen.
      En deze zit wel fijn, al zal ie voor kleinere mensen te groot zijn.

      Verwijderen
  2. Er gaat niets boven een echt lekker zittende bank! Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent, want je gebruikt zo'n ding toch intensief. Wat een service van de kringloop, om de oude ook weer in te nemen. Je stoel vind ik trouwens super... Echt een mooi ding! Ik hoop dat je van beide veel plezier zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stoel is ook mooi en kamer lijkt gelijk een stuk groter.

      Bank zit zo lekker dat ik er niet meer uit wil.
      Voor de bank staat nu een enorme poef die ik altijd in de slaapkamer had staan.
      Als ik visite heb schuif ik die wel weg, maar nu kunnen we heerlijk lui met de beentjes omhoog.

      Ja het was fijn dat ze het mee wilden nemen.
      Werd wel eerst goed bekeken of het nog verkoopbaar was.

      Verwijderen
  3. Heerlijk toch een bank die lekker zit! Een goede aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen