zaterdag 18 mei 2019

Toen de wereld op z'n kop ging


Alweer een jaar geleden: Tranen


Nooit, nooit had ik die dag kunnen bevroeden hoe mijn leven vanaf dat moment zou veranderen.








Een leuk huisje, een lief vriendje, veel gezellige uitjes, verrassingen, nieuwe vrienden, veel positieve hartelijke mensen om me heen, leuk vrijwilligerswerk, mijn oude passie zingen weer opgepakt, gezellig samen eten met mensen uit de buurt.

Natuurlijk gingen er ook wel dingen mis.
Zo bleken na de verhuizing letterlijk al mijn meubels beschadigd en zijn er een paar mensen die op het eerste gezicht aardig leken niet zo leuk bezig.

Maar jeetje, wat gebeurt er veel goeds.
Gewoon welkom zijn.
Mee mogen doen.
Lief hebben.




8 opmerkingen:

  1. Oh, is dat echt al een jaar geleden dat je verhuisde? Wat is er veel gebeurd, en wat is er veel veranderd in je leven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou daar ging nog wel een paar weken overheen.
      Maar hier begon het mee.

      Verwijderen
  2. Een jaar alweer, wat is er inderdaad veel verandert. Ik weet nog dat je geen enkele hoop had ooit te kunnen verhuizen, vanwege de kosten. Het geluk is je van harte gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó fijn voor je dat je leven zo'n positieve wending heeft gemaakt!Teleurstellingen zullen er altijd blijven maar zolang de balans overhelt naar de positieve kant mogen we tevreden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaat het soms in het leven. Wat je niet verwacht, gebeurt zomaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zo blij voor je dat er zoveel positiefs is gekomen in je leven. Wat zat het je allemaal tegen, wat had ik met je te doen, en wat hoopte ik dat de verhuizing een positieve wending aan je leven zou geven, maar zo goed als het geworden is, had niemand durven hopen. Het is je van harte gegund!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vecht voor het positieve en om al het moois te blijven zien.
    Want dat is uiteindelijk waar het om gaat.
    En gelukkig wordt dat steeds sterker.

    Maar er is een zwarte rand waar ik hier niets over zeggen kan.
    Behalve dan dat het intens gemeen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi toch, dat het zo is gelopen? Ik ben blij voor jou, dat alles er nu zoveel positiever uit ziet. Die zwarte randjes zijn naar, maar zo lang je positiviteit om je heen hebt, kun je dat ook aan. Je bent een sterke vrouw, Marlien❤️

    BeantwoordenVerwijderen