donderdag 22 augustus 2019

Humpfrey uit de kast

Al vanaf de eerste dag dat ik bij het creatief café aan de slag ging vraagt mevrouw J me om doosjes te maken.
Nu is snijden en rillen niet iets wat iedereen even makkelijk af gaat, zeker op hoge leeftijd niet.
Dus zocht ik het afgelopen half jaar naar andere mogenlijkheden.

Op marktplaats zag ik stansen, maar daarvoor moet je een grote stansmachine hebben zoals een trouvaille en die heb ik niet.
Eergister zag ik een mal die anders werkte.
Toen ik de maat op vroeg, bleek ie precies in m'n Humpfrey te passen.



Dit doosje bestaat uit 4 delen, die je aan elkaar plakt.
En rillen hoeft niet, dat doet de mal ook al.




Toen ik het voorbeeld vandaag aan de dames liet zien, vonden ze hem wel mooi, maar wel erg klein.
Maar toen ik uitlegde hoeveel het zou kosten om een grote machine en grote stansen aan te schaffen en mevrouw J opperde dat ie met een lichtje erin ook leuk in de kerstboom kon hangen, wilden ze toch wel een workshopje binnenkort.
Maar wel onder voorwaarde dat ik alles van te voren uit zou stansen.
Ik heb dus wat te doen de komende week. 😂😂😂





9 opmerkingen:

  1. Wie wat bewaart, heeft wat😉
    Ja zo'n grote stans heeft een flink prijskaartje,jammer...
    Wat leuk dat mevrouw J aan de kerstboom dacht, slim!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatting apparaatje de Humpfrey!
    Jammer dat een groot apparaat zo kostbaar is? Maar dit is ook erg leuk .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is eigenlijk voor kinderen, maar voor mij voldoet ie prima.

      Verwijderen
  3. Leuk hoor! Ik denk dat zo'n doosje net groot genoeg is om wat bonbons of zo in cadeau te doen? Met geurend spul? (Zeepje, wat lavendel, andere kruiden?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wie wilde er vandaag geen doosje maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is jou Humphrey!
    Ik heb mijne hier gekocht:
    https://www.cchobby.nl/stans-en-embossingmachine-starterset-a5-15-5x21-cm-velbreedte-max-15-5-cm-1set
    Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je volgens mij 15% korting!

    BeantwoordenVerwijderen