woensdag 22 april 2020

Feestje


Ooit beweerde een erg gereformeerde dominee zeer stellig dat je in je eentje geen feestje kunt vieren.
Ik was het toen al niet met hem eens.
Maar met z'n tweetjes is het leuker, zeker als die tweede je vriendje is.

Hij verraste me met twee bomen voor in de tuin.
Een krulhazelaar en een gewone waar eetbare noten aan komen.
Nu nog een plekje kiezen waar ze groot kunnen worden.


Ik trakteerde mezelf op een verrassingsdoos van Unwasted.
Daarin zitten fabrieksrestanten, die anders weggegooid zouden worden.
Omdat het om restanten gaat kan de inhoud per dag verschillen.
Ik had een beetje pech.
Vaak zitten er ook diverse pakken ontbijtgranen in en daar had ik een beetje op gehoopt.
Maar goed toch een leuk pakket en je proeft nog eens wat anders.


Uit eten gaan zat er natuurlijk ook niet in, maar de boerenkool met kiprollade, met ijs, chocoladesaus en slagroom toe en een paar lieve pretogen tegenover me, smaakte ook goed.


4 opmerkingen:

  1. Oeps. dit pakket is niet echt gezond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Noten, groentechips, rijstwafels.
      Ach ik ben maar 1x per jaar jarig.

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, en fijn dat je lieve vriendje er zo'n mooie dag van heeft gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen