donderdag 23 april 2020

Dip keren


Gisteren kwam bij mij dan eindelijk toch ff de man met de hamer.
Ik had het helemaal gehad met thuis zitten en de eindeloze hoeveelheid vage, elkaar maar al te vaak tegensprekende, coronaberichten.
Dus vroeg ik mijn vriendje of we gewoon een stukje konden gaan rijden.
Even wat anders zien.
Hij nam me mee op een tochtje langs kronkelende wegen.
Onderwijl steeds mompelend: "als ik nou nog maar weet waar het is."
En we kwamen uiteindelijk uit op een bankje op de Luttenberg  met een magnefiek wijds uitzicht over het dal, met op de achtergrond de Sallandse Heuvelrug tussen Nijverdal en Holten.
Het was er fris en winderig, maar zo prachtig, niet in foto's te vatten.





Het bankje stond ver genoeg van de weg om afstand te houden van de wandelaars, joggers, fietsers en opvallend veel motorrijders die langs kwamen.

6 opmerkingen:

  1. Ja, ik begrijp het zo goed, we zitten allemaal weleens in een dip. Maar toch ben ik blij met de regels die wij hier hebben. In andere landen is het nog strenger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je je vriend belde, ik denk dat we allemaal op een gegeven moment er doorheen zitten, want hé dit is geen vakantie!
    Wat een mooie foto's en dat uitzicht van die eerste...goed idee van vriend!
    Sterkte joh!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is steeds hetzelfde uitzicht, maar met een andere instelling gemaakt.

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijk uitje was dat! Ik zou haast jaloers worden (een eigenschap die niet in me zit, ik gun het je van harte hoor!).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Fijn dat je dit kunt delen met elkaar én dat je iemand hebt om je uit de dip te krijgen.👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot gelijk om er even op uit te gaan. Kan ook best als je niet de drukte opzoekt.

    BeantwoordenVerwijderen