woensdag 1 juli 2020

Window box thinlits dies




 Een hele mond vol voor een setje malletjes, met een prijskaartje waar je u tegen zegt.
Zelfs tweedehands.
Maar zelden zag ik een mal waar je zoveel kanten mee op kunt, dus liet ik me verleiden.


Met de basismal maak je een simpel doosje.


Voeg je de fillgraanachtige malletjes toe, dan krijg je een transparant doosje waar je bv een electrisch theelichtje in kunt zetten.
Met sitspapier of vliegerpapier er achter  krijg je een nog leuker effect.


Maar je kunt die malletjes ook apart gebruiken met een andere kleur papier. 



Ook alle malletjes die ik nog heb liggen uit mijn ATC periode zijn bruikbaar.


Het dubbel beprint dun karton van de Action is prima geschikt.


8 opmerkingen:

  1. Leuk speelgoed heb je je weer aangeschaft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he!
      Gelukkig is er niet zo heel veel keus in snijmallen voor doosjes.

      Verwijderen
  2. Prachtige doosjes, vooral met opengewerkte mal zijn ze heel chic!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag op pinterest fotos met een electrisch waxinelichtje er in.
      Staat heel gezellig.

      Verwijderen
  3. Heerlijk hoor zo'n nieuwe stansmachine en daar horen natuurlijk ook nieuwe stansen bij☺️.
    Het zijn mooie doosjes! Het filigraan zal ook mooi zijn op kaarten met de 'inlay'techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag op pinterest mooie kaarten voorbij komen.
      Dat vind ik het voordeel van deze set, je kunt er vanalles mee.

      Verwijderen
  4. Geweldig en wat kun je er veel meer mee, dan je op het eerst gezicht denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarom vond ik het de aanschaf wel waard.
      Zag op pinterest veel leuke ideeën

      Verwijderen