donderdag 25 juli 2013

Zeegat

Er lag laatst een bon in de bus.
Met een kortingscode.
Waarmee ik nog eens extra korting kon krijgen  op een al goedkope dagkaart van de NS.
Die kans kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.
En toen het er ook nog op leek dat het vandaag een ietsjepietsje frisser werd was de beslissing gauw gemaakt.
Vandaag zat ik al vroeg in de trein richting Vlissingen.

Ik heb er lekker gewinkeld (goh, nog steeds zo'n wonder dat ik dat weer kan)
En had met andere fotografen van Zeegat afgesproken dat ik op een bepaalde tijd naar ze zou zwaaien.
Eentje heeft er zelfs wel 36 fotos van gemaakt ;-)
Ik sta nooit op fotos van m'n uitjes want het is zo lastig om fotos van jezelf te maken.
Dat maakt het extra leuk dat ik nu wel eens een keertje fotos heb waar ik wel op sta.

Toen ik uitgezwaaid was (ooooh wat voel je jezelf voor gek staan zo midden op die drukke boulevard) ben ik op het zonnetreintje gestapt.
Voor 6 euro maak je een rit van een uur door verschillende delen van Vlissingen, soms langs het water, soms door oude straatjes, soms langs villas en imposante wolkenkrabbers.
Echt een heel leuke rit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten