zaterdag 4 juni 2016

Nog 8 nachtjes slapen en zo

Ik blijf mijn dagelijkse rondjes door de tuin schuiven, maar het onkruid (grassprieten) blijft me inhalen.
Toch ziet het er elke dag een beetje beter uit.
Ik kon bij de supermarkt de verleiding niet weerstaan om nog wat vrolijke bloeiertjes bij te kopen.

Gelukkig was een dorpsgenoot zo vriendelijk om met me naar grof vuil te rijden om eea aan kapotte stoelen en afval dat de tuin ontsierde weg te brengen.
En zo komen we steeds weer een stukje dichterbij.

Voor de verandering bracht ik ook weer wat van de stortplaats mee naar huis.
Er stonden allerlei nog bruikbare spullen opzij gezet.
En ik mocht een degelijke sneeuwschuiver en een hele fijne smalle hark met lange steel mee nemen.



Heb hem gelijk in gebruik genomen.
Hij is ideaal om het losgeschoffelde onkruid weg te harken.
Zonder dat je de omliggende planten sloopt.
En het gaat veel sneller en relaxter dan met de handjes.

Ik verkocht gelukkig ook weer eea op Marktplaats.
Inclusief een rollator van een buurman om de hoek.
Waarvan ik een tientje kreeg voor mijn moeite.
Hij dacht dat het ding niet verkocht zou worden, maar ik had binnen een uur twee kopers.

En gisteren kreeg ik van iemand twee deegrollers.
Daar was ik al een tijdje naar op zoek.
Je kunt ze gebruiken om bv met kant of figuren van knutselfoam stof te bedrukken.

Nog 8 nachtjes slapen.
Dan is het :



Geen opmerkingen:

Een reactie posten