donderdag 26 oktober 2017

Laurel Burch quilt


 Met de aanschaf van dit paneel, weet ik eindelijk wat ik van mijn Laurel Burch stofjes ga maken.
Ik weet nog niet zeker of ik de hele lap gebruik.

 Of dat ik hem splits.
In elk geval wordt het het middelpunt van een rand van alle andere stofjes.
Ik weet nog niet of ik die in rechte vlakjes of meer crazy maak.
Misschien wel allebei, in een dubbele rand.
Maar het moet sowieso nog even wachten tot mijn arm helemaal oke is.
En dat lijkt gelukkig eindelijk de goede kant op te gaan.


Op marktplaats liep ik ook nog tegen dit prachtige boek aan.
Meestal wordt er voor haar werk goud gevraagd, maar nu ben ik voor 5 euro helemaal in mijn nopjes.

Daarnaast weet ik nu ook wat met de vingerhoedsstempels ga doen die ik in Zierikzee kocht.
Al zeker 25 jaar spaar ik batikjes om een sprei voor op mijn bed van te maken.
Maar mijn bed werd steeds groter en ik wist niet goed hoe te beginnen.
Ook dit wordt een meerjarenplan, maar na 25 jaar kan er nog best een paar jaar bij.

5 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd naar je komende quilt. Hij zal in ieder geval erg kleurrijk worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook heel benieuwd.
      Het blijft eenvoudig hoor.
      A omdat ik hier weinig ervaring mee heb.
      B omdat de stof van zichzelf al zo kleurrijk is.

      Verwijderen
  2. Mooi paneel! Ik ben ook erg benieuwd hoe de quilt gaat worden? Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo... dat ziet er gaaf uit! Kan me voorstellen dat het je inspiratie heeft aangewakkerd. Goed project, Marlien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oe prachtige lapjes! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat ;o)

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen