vrijdag 24 maart 2017

Tunisch tussendoortje



Op de de facebookgroep van het Tunesian Adventure kun je meedoen aan een wedstrijdje waarmee je een Tunesian Adventure tas kunt winnen.
Hoewel ik nog achter loop met mijn tunische samplerrol, wilde ik hier natuurlijk wel even aan mee doen.
Het thema is lente.
We kregen een basispatroontje in twee kleuren voor een waxinelichtjehouder.
Ik heb hem gehaakt met naald 3 en twee restjes meerkleurig perlegaren.
Ik was heel benieuwd naar het effect van die twee garens door elkaar.
En het werkt wonderwel.


6 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er mooi uit! Ik hoop dat je een tas wint!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig he.
      Ik wilde een effen en een bonte draad gebruiken, maar had geen goeie effen.
      En toen werd het dit.

      Verwijderen
  2. Ik vind 'm mooi - fleurig en lenteachtig! Maar wat is perlegaren - ik dacht dat dat borduurgaren was, of niet? (Ik leer hier altijd weer bij!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vrolijk voorjaar! Winnen hoor ;o)

    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kans is redelijk groot.
    Er zijn helaas nog maar 4 deelnemers

    BeantwoordenVerwijderen