Toen ik gisteren moe maar voldaan van mijn uitje terug naar huis fietste kwam ik langs de tweede kringloop van ons stadje.
Hoewel ik erg moe was besloot ik toch nog even binnen te lopen.
En daar stond ie: DE stoel.
Ik vond hem eerst niet eens zo daverend, beetje vreemd model, maar toen ik ging zitten wilde ik er niet meer uit.
En hij kostte maar 14,50 inclusief bezorgen.
Ik heb maar één probleem: hij staat nu voor het raam, naast de tv.
En dat is niet handig voor zo'n heerlijke luierstoel.
Dus zal ik de woonkamer weer om moeten gooien.
En natuurlijk is ie al weer ingepikt.
----
21 juni
Helaaaaaaas miskoop van het jaar.
Zie uitleg bij de reacties.
Wat een bof! Dat is echt een koopje, nog thuisbezorgd en al. Ga gewoon eerst even een plannetje in je hoofd of op papier maken, hoe je je meubeltjes wilt neerzetten. Goed opmeten of dat kan, zodat je niet voor niets loopt te verslepen. En dan op het gemakje gaan verzetten. Komt niet op een dag op aan. Ik wens je veel plezier van je stoel!
BeantwoordenVerwijderenIk vind het op het plaatje een prachtige stoel! Als hij ook nog lekker zit, dan heb je een super koop gedaan. Komt vast goed als je gaat schuiven.
BeantwoordenVerwijderenNu hij hier staat wordt ie steeds mooier.
BeantwoordenVerwijderenIngeklemd tussen een lange rij andere stoelen kwam ie gewoon niet tot zijn recht.
Een super koopje! Ga eerst rustig zitten kijken waar je de stoel echt wil hebben, zonder teveel gesjouw?
BeantwoordenVerwijderenDe stoel blijft staan waar ie staat.
BeantwoordenVerwijderenDe tv moet verhuizen.
Ik vond het toch al niets die enorme dikbuik voor het raam.
Maar moet ff en langere kabel terug vinden.
Dat is inderdaad een superkoopje! Zo'n tv blijft altijd een dissonant, vind ik, waar-ie ook staat😊 en dan heb je ook nog die kabels... Hopelijk heb je die langere snel gevonden.
BeantwoordenVerwijderenDoe zoet er idd uit alsof ie heerlijk zit. Goeie vondst!!
BeantwoordenVerwijderenMarlies
Helaas was de vreugde van korte duur.
BeantwoordenVerwijderenEr bleek inwendig iets beschadigd waardoor de achterpoten gingen kantelen.
Het kringloopbedrijf zei bij het eerste telefoontje dat ze nooit garantie geven.
Later belden ze dat ik de helft terug kreeg.
Maar toen zat ik dus met een stoel die naar de vuilstort moet, wat ook geld kost.
Maar net belde ze dat ze hem toch op komen halen.
Wat een pech! En jammer ook. Nu moet je weer op nieuw op jacht.
VerwijderenZonde! Wel fijn dat ze 'm alsnog voor je afvoeren, anders zat je daar weer mee.
Verwijderen