donderdag 12 juli 2018

Inhaalslag



Dankzij het gedwongen bankzitten heb ik alle randjes weer ingehaald.

De eerste dagen deed ik er een half uur over om van de bank naar het toilet te hobbelen.
En ik heb een dag of vijf niet recht op kunnrn staan.
Maar maandag begaf ik me met rollator naar het sociaal eetproject 630m van mijn huis.
Ik viel met mijn neus in de boter, want ik mag volgende week gratis mee met hun jaarlijkse uitje.
Gisteren ging ik naar het andere eetcafé op 100m van mijn huis.
Alweer zonder rollator gelukkig.
Met beleid kan ik stapje voor stapje  weer wat uitpakken.
Dus het gaat weer de goede kant op gelukkig.

Vanavond komen twee heren mijn linnenkasten in elkaar zetten.
En ik krijg binnenkort  hulp van twee dames met uitpakken.
En zo komen we steeds een stapje verder.


3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je weer opknapt. En wat heerlijk dat je nu in een omgeving terecht bent gekomen waar je mee telt, waar je mee mag doen en je wordt opgenomen in de gemeenschap. Leuk dat je gelijk al een dagje uit gaat, leer je de mensen sneller kennen, en ik denk dat je er best aan toe bent om even een dagje eruit te zijn. Geniet ervan, en ik hoop dat je dan weer helemaal goed ter been bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Leuk dat uitje in het verschiet 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, dat aanlanden in je nieuwe woonplaats!

    BeantwoordenVerwijderen