donderdag 10 januari 2019

Zo'n dag


Ik ben een beetje erg moe vandaag.
Dus besluit ik om even een frisse neus te halen.
Er ligt nog een stapel verkeerd geadresseerde post en de melk is bijna op.
Als ik de voordeur uit stap, sla ik eerst rechtsaf om een brief aan het andere eind van de straat af te leveren.
Dan loop ik weer terug langs mijn huis en sla linksaf.
Bijna aan het eind realiseer ik me pas dat ik de verkeerde kant op ga.
Dus ik loop weer terug langs mijn huis en verder richting brievenbus voor de rest van de post.
Maar loop gedachteloos de bus voorbij.
Nou ja geeft niet.
Op de terugweg kom ik er toch weer langs.
Bij de supermarkt aangekomen besef ik dat m'n portemonnee nog thuis ligt.
Dus draai ik me maar weer om.
Dit keer vergeet ik niet om de rest van de post in de bus te stoppen.
Thuis gekomen besluit ik dat ik morgen wel melk ga halen.
Ik ben een beetje te moe vandaag.



7 opmerkingen: