donderdag 3 januari 2019

Bolletjes



Wat heeft u een leuke sjaal juicht de medewerkster van de supermarkt me toe.
En we raken in een lacherig gesprek over de bolletjes, die ik overal rondstrooi.
Net klein duimpje, ik ben altijd terug te vinden zo.

Als ik me even later hardop afvraag wat ik vergeet, roept ze jolig: " Bolletjes vla? Bruine bolletjes?
En ik schiet in de lach.

Even later kom ik haar tegen in een volgende gang en met pretoogjes zegt ze verwachtingsvol: "bolletjes ijs?".

Nee dat was het niet. :-)))

Eenmaal thuisgekomen ontdek ik dat ik yoghurt en melk vergeten ben.

4 opmerkingen:

  1. Haha, wat een gezellige medewerkster! Niet eens erg dat je nog een keer terug moet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij zo'n gezellige supermarkt ga je graag een keer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk zo'n vrolijke medewerkster. Zoiets maakt de dag👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook echt een hele vrolijke sjaal!

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen