maandag 23 april 2018

En dan barst het uit

Elke keer denk ik dat ik nu wel uitgefotografeerd ben in mijn tuin.
Maar als dan, na een voorjaarsbuitje opeens een kleurenpracht ontstaat, dan moet ik gewoon weer mijn fototoestel pakken.


Mijn tuintje lijkt op fotos altijd onvoorstelbaar groot.




De appelboom heeft nog nooit zoveel bloesems gehad.
Nu maar hopen dat de ijsheiligen lief zijn.
Dan is er kans op een goede oogst.


Ik heb er een derde kleur sering bij.
Jaren geleden gekregen en allang vergeten.
Nu bloeit ie prachtig lila.


Tuinalbum met alle fotos

4 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!! En seringen vind ook zó mooi!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foto's kunnen 'bedriegen' maar soms is dat helemaal niet erg 😉. Je hebt inderdaad een grote tuin 😁.
    Mooi hé al die lentekleuren, we kunnen er geen genoeg van krijgen. Ik hoop met je mee dat de IJsheiligen dooien tegen die tijd 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke tuin heb je, volop kleur, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn, zo'n prachtig bloeiende tuin! Genieten dus!

    BeantwoordenVerwijderen