maandag 23 september 2019

Reestdal


Uitjes hoeven niet duur of ingewikkeld te zijn.
Soms is het genoeg om je tas te vullen met drinken, broodjes en bananen en ergens op een bankje te gaan zitten.


Boven het Vechtdal ligt het Reestdal.
De Reest is een smal  riviertje dat  door een prachtig wijds landschap kronkelt.
Ik kwam er al heel wat keren met de auto doorheen, maar het was er nog nooit van gekomen om uit te stappen.


Op een "geheim" paadje staat naast een bruggetje een ietwat wankel bankje.
Maar stevig genoeg om ons de hele middag te houden.
En met de meegebrachte kussentjes zat het best goed.


Af en toe kwamen er een paar fietsers langs, maar voor de rest konden we in alle rust genieten van het uitzicht.


Ik was m'n camera vergeten, dus mocht ik die van Anne even lenen.

5 opmerkingen:

  1. en niet voor niets geleend, want wat een mooie doorkijkjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las al op mijn blog dat jullie de middag hadden doorgebracht op een bankje, je had er niet bij verteld dat dat bankje op zo'n geweldig mooi plekje staat! Dat was genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het kader dat uitjes niet duur hoeven te zijn: https://www.kerstmarkt.com/wedstrijden/winter-fair-hardenberg

    BeantwoordenVerwijderen