zondag 15 september 2019

Bonte chaos



Ik heb er weinig naar omgekeken de laatste tijd.
Het was of te heet of te nat om er in te werken of ik was de hort op.
En vanuit mijn huis kan ik door de vreemde indeling mijn achtertuin niet zien.
Maar elke keer als ik mijn fiets in m'n schuurtje zet, sta of zit ik even stil om te genieten.




Niet iedereen zal mijn bonte chaos kunnen waarderen.
Maar wat geniet ik van de verrassingen die overal te voorschijn komen.
Haal ik ergens wat weg, dan komt er spontaan iets anders op.


Ook mijn voortuintje is weer één spontane kleurenpracht.

Er moet nog van alles gebeuren.
Naast het eeuwige onkruid verwijderen, is daar ook nog de enorme klimophaag die nodig gesnoeid moet worden.
Maar mijn lijf zegt momenteel totaal ho.
Ook van een veelvoud aan leuke dingen kun je oververmoeid raken.
Dus is het voorlopig even volkomen pas op de plaats en heb ik alle activiteiten afgezegd deze week.


5 opmerkingen:

  1. Neem maar lekker je rust, die tuin komt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet nu maar fijn van alles wat bloeit in je tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist leuk, zo'n verrassingstuin!
    Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prachtig uit! En dat zonder al teveel inspanning ; )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou daar vergis je j́e in.
      Ook een "wilde" tuin vergt onderhoud.
      Is zelfs meer werk dan een strakke tuin.
      Er moet gesnoeid worden.
      En onkruid kun je niet zo maar wegschoffelen.
      Dat moet je wegtrekken.

      Verwijderen