zondag 3 november 2019

Nordhorn Moonlightshopping


In een volle auto togen we gisteren naar Nordhorn.
Van shoppen kwam niet veel, maar het was leuk om in het donker door de vrolijk versierde stad te lopen, vol lichtornamenten, verlichte steltlopers, live muziek en vuurspuwers.
We dronken iets lekkers dat als ik me goed herinner zoiets als Moccacappuccino heette.

Ik kreeg de sluitertijd van m'n fototoestel niet goed, dus werden het weer mysterieuze fotos.
Die ook wel wat hebben.








Mijn mysterieuze vriend:


En zijn al even mysterieuze zoon:







4 opmerkingen:

  1. Mijn ex-zwager en -schoonzus wonen even buiten Nordhorn, nooit geweten dat het zo'n leuke stad is! En die foto's hebben wel wat ja, maar toch maar eens even kijken wat er mis is, mocht je een duidelijke foto willen binnenkort (haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De ISO stond verkeerd, waardoor de sluitertijd 6 seconden was.
      Ik weet niet meer hoe je dat veranderen kan in dit toestel.
      We hebben wel gezocht, maar konden het niet vinden.

      Verwijderen
  2. Leuk dat je daar bent geweest. In donker is zeker moeilijk foto's maken. Je kun wel wat van zien. Was heerlijk Moccacappuccino gedronken. Geef mij lekker thee. Ik lust helemaal geen koffie. Bij ons regent al hele middag. Nu nog zo. En vrij donker weer.Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was alweer een leuk uitje, met bijzondere foto's!

    BeantwoordenVerwijderen