zondag 17 juli 2022

Verrassing

 

Stond er gisteren opeens iemand met een cadeautje van Kleenex voor de deur.
Nou ja opeens?
Ik wist wel dat ik er één gewonnen had, maar niet wanneer het zou komen.
Een antihooikoortspakket.
Helaas is een deel van de plantjes zieltogend.
Zo'n reis in een busje is natuurlijk niet ideaal voor ze.
Die heb ik gisteren gebubbeld.
Misschien kan ik er nog wat van redden.
Maar het idee is leuk toch.
En er is nog genoeg over.
Met de hittegolf op komst hou ik ze nog maar even binnen.
Daarna ga ik wel kijken of ik er een mooi plekje buiten voor kan creëren.
Misschien met de Maggi minimoestuinbak die ik vorig jaar won, maar nog niet in gebruik heb genomen.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakket om te winnen. Hopelijk komt het nog goed met de plantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo’n pakketje! Had je last van hooikoorts? Groet Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan de kust had ik het niet.
      In Brabant had ik het al een beetje.
      In het voorjaar van de berken en in het najaar van een bepaald onkruid dat in het plantsoen achter mijn huis bloeide.
      Maar hier heb ik het echt groot deel van het jaar.
      Druipneus, traanogen en soms een niesbui.

      Verwijderen
    2. Wat vervelend, ik hoorde dat het naarmate je ouder wordt kan toenemen.? Sterkte ook met deze hitte , groet Hannie

      Verwijderen
    3. Geen idee.
      Denk dat het ook te maken heeft met dat ik hier niet vandaan kom en voor veel stuifmeelsoorten dus geen immuniteit heb opgebouwd

      Verwijderen
  3. Wat een leuke prijs, ik hoop dat je "ze" kunt redden.
    Want hooikoorts...
    Mijn zus had het toen we in Zeeland woonden, toen we naar de Veluwe verhuisden, ging dat over.
    Bij mijn vader ging dat niet op: bij hem is het nooit overgegaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een aantal heeft het niet gered.
    Eentje komt een nieuw stekje op.
    De sinaasappeltjes zijn ongelovelijk zuur 😁😁😁

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uiteindelijk heeft alleen het sinaasappelboompje het gered.
    Die zuipt water, dus staat ie goed in het zicht op de salontafel, opdat ik hem niet vergeet

    BeantwoordenVerwijderen