vrijdag 26 januari 2024

Uit eten

 

Het werd weer eens tijd voor een Uitbus uitje.
Dus togen we gisteren met een volle bus via een mooie route naar Almelo.
De horeca opleiding van het ROC Twente heeft daar een eigen restaurant, waar de leerlingen hun vaardigheden oefenen.

Bij aankomst troffen we een prachtig ingerichte ruimte met tafels die tot in de puntjes gedekt waren.
Een zwerm keurig in het zwart geklede jongedames voorzag de gasten van meerdere gangen met lekkernijen.

Dat begon met een aperitiefje (in mijn geval alcoholvrij).
Een schijfje toast met zalm.
Stokbrood met boter.
Salade.
Biefstuk, aardappels en witlof ham kaas.
En iets verrukkelijks toe.

Alles was even goed verzorgd en vooral erg smakelijk.




8 opmerkingen:

  1. Wat ziet het e allemaal mooi en lekker uit! Een sterrenrestaurant waardig. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, een goed begin van de uitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word altijd zo nieuwsgierig naar die anonieme reageerders 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben de 1e anonieme reageerder; ik ben gewoon een lezer die geniet van je Posts en een bewonderaar van je creatieve kunstwerken.

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Ja, ik ben maar een bofkont dat dat hier zo goed geregeld is.

      Verwijderen