zaterdag 1 september 2018

Soms gaat het een beetje anders

Toen ik verhuisde konden er wat kasten niet mee, omdat ze of te hoog voor mijn nieuwe huis waren, zoals mijn mooie lundiameubel, of te gammel, zoals mijn lappenkast.

Ik zocht dus een andere kast voor mijn lappen, of een keukenkast met deuren en dan zouden mijn toch wel erg slordig ogende open keukenkastjes naar boven gaan voor de lappen.

Gister zag ik dan eindelijk een mooie kast op marktplaats voor een paar tientjes.
Ik zet ouderwets gordijntjes achter het glas dacht ik nog, dan kan er een hoop in opgeborgen..
Maar bij thuiskomst stond ie toch wel heeeeeeel erg mooi in de kamer.
En mijn verzameling houtdraaiwerkjes staat er toch wel heeeeeeel erg fraai in.


Afijn nu heb ik dus een nieuwe kast in de huiskamer, moet de meidenkast naar de keuken en de keukenkastjes naar boven.
En heb ik waarschijnlijk nog steeds kastruimte te kort.
Maar wat is ie mooi.


9 opmerkingen:

  1. prachtig staat ie in je huiskamer! Wel een grote verhuizing, maar de houtdraaiwerkjes staan er super in !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeleken met de verhuizing die ik al achter de rug heb is het een peulenschilletje

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kast heb je gekocht! En het lijkt wel of 'ie gemaakt is voor je verzameling! Ach, kastruimte kom je denk ik altijd wel tekort (als je niet minimalistisch wilt leven).
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik en minimalistisch, hihihi.
      Ik droomde vroeger van een ruime bijna lege huiskamer, maar dat heb ik al lang geleden opgegeven.
      Gek genoeg lijkt de kamer wel veel ruimer met deze kast hoewel ie toch echt veel groter is dan de meidenkast.

      Verwijderen
  3. Een schitterende kast! Grappig zoals de andere kastjes nu doorschuiven🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uiteindelijk is er maar één kast verschoven.
    De meidenkast is naar mn hobbykamer gegaan.
    Eindelijk een goede veilige basis voor mijn "Louis" en ook daar kon ik nog wel wat kastruimte gebruiken.
    In de keuken heb ik toch liever iets wits.

    BeantwoordenVerwijderen