dinsdag 29 mei 2018

als je communicatiemiddel weigert

De vorige keren dat ik verhuisde begaf mijn telefoon het beide malen.
Mega onhandig.
Vandaag begaf mijn modem het, hij was al een tijdje traag, maar ik dacht dat het mijn tablet was.
Er komt een nieuwe aan met tante pos.
Gelukkig heeft mijn computer nog wel internet, want niet draadloos.
Maar ik ben al mijn paswoorden vergeten en heb mijn mailadressen nog niet aan mijn computer gehangen omdat ik die toch bijna nooit meer gebruik.
Dus komt er nu geen enkele mail meer aan, of af en toe als de boel weer aanknippert op mijn tablet.

En nu maar hopen dat die modem er net zo snel is als laatst mijn digitale kastje.
Die was er binnen één nacht.

En ondertussen ga ik maar gewoon weer door met pakken.
Heb de afgelopen dagen veel hulp gehad uit onverwachte hoeken.
Een deel van mijn spullen staat zelfs al verspreid in het Vechtdal opgeslagen.
Maar er is nog erg veel te doen.

oh ja het enige maildadres dat wel werkt op de computer is DEZE .
Dus als je me nog mailen wilt Christine of wie dan ook.
Daar ligt nu de enige kans.
🙋🙋🙋



Maar vanmorgen ff qualitytime gehad met mijn Piepelotje.
Na het wegen, nog in het weegtasje, samen gevloerd op de bank

4 opmerkingen: