dinsdag 22 mei 2018

Ik vraag het gewoon

Verhuizen is iets verschrikkelijks, zelfs als het eindstation leuk is.
Ik krijg al hulp van een paar mensen.
Van sommigen zelfs veel.
Maar het blijven kamikaze weken.
Zeker met een beperkte gezondheid.

Is het gek als ik om hulp vraag van trouwe of minder trouwe lezers?
Je kunt mijn hulpvragen vinden op  www.wehelpen.nl
Of me mailen
Al kun je maar een paar uurtjes.


Verder moet ik helaas afscheid nemen van mijn mooie lundiameubel.
Met z'n 2,4m is ie te hoog voor mijn nieuwe huis.
Alle info kun je vinden via mijn marktplaats in de rechterkolom.


Piep had er vandaag even helemaal genoeg van.
Ze klom veilig op de muur



3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je voldoende hulp krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het staat nu ip wehelpen.nl endie hebben het op hun facebook pagina gezet.
      Heb al eea aan hulp gehad, en dit weekend ook en kreeg net aanbod voor 3 middagen, dus dat is fijn.

      Verwijderen
  2. Overigens doet mijn gmail het al een paar dagen niet.dus ik krijg geen mails en geen meldingen van reacties

    BeantwoordenVerwijderen