dinsdag 1 december 2020

Geduld, frustratie, geduld


Met eindeloos geduld hebben we vele zondaagse uurtjes gestoken in de megamoeilijke puzzel die ik van mijn huisbaas kreeg.


En dan ontbreekt er tot onze grote frustratie 1 stukje.




 Ook veel geduld vergen de grannies, die ik aan het haken ben om drie redenen.

1. Twee saaie poefjes opvrolijken.

2. Veel restjes garen wegwerken.

3. Creatief bezig blijven in de hoop dat mijn inspiratie er mee terug komt.

Ik heb er nu 65 af van de 160 die ik nodig heb.

En nog een handvol in wording.

Moest wel weer op zolder op zoek naar restjes, en omdat wat ik er nog bij vond wat saai was, werk ik nu ook met dunner garen  met dubbele draad.

Dan ben ik daar ook mooi weer vanaf.

Als je het niet weet, zie je het niet.

En ik denk niet dat er iemand met z'n neus op mijn poefjes gaat liggen gluren later.

4 opmerkingen:

  1. k Zie het voor me: iemand met z'n neus op jouw poefjes.
    Maar wàt jammer zeg, van dat ene puzzelstukje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima toch, als je zo af en toe een dubbele draad gebruikt. Ziet er vrolijk uit! Wel jammer dat je een stukje mist van de puzzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige puzzel! Jammer van dat stukje, wie weet vind je het nog in huis?
    En lekker kleurig je Granny’s. Maakt niet uit hoe lang je erover doet, je bent fijn bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb vanavond van iemand zo'n zelfde puzzel gekregen.
    Dus ik kan nu op zoek naar dat ene stukje.
    Daarna geef ik de rest door aan iemand die ook een stukje mist.

    BeantwoordenVerwijderen