dinsdag 8 december 2020

Hij staat weer







7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Valt wel mee,hij staat op een tafeltje.
      Maar hij is wel 20cm hoger dan mijn vorige.
      Toch neemt ie minder ruimte in.
      Ik ben wel wat langer zoet met optuigen.

      Verwijderen
  2. Wauw - dat is wel een héle hoge! Het handige van die "uitklapkerstbomen" zoals de mijne is dat je hem minder breed kunt opzetten - hij gaat dan wel de hoogte in, maar staat iets minder in de weg dan een hele brede kerstboom. Ik geloof dat mijn kerstboom 1.80 meter is - op een wijnkratje is het dan een meer dan menshoge kerstboom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze is ook 1,80.
      En niet uitklapbaar.
      Ik ben alleen al een uur bezig met alle takjes er in hangen.

      Verwijderen
  3. Hij is weer prachtig! Geniet ervan.... En ja het is een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen