vrijdag 17 december 2021

Ik weet niet hoe ik niet van jou kan houden


Anne Ottens

9 december 1962                               17 december 2021


"Ik weet niet hoe ik niet van jou kan houden”
Zei ik op een dag.
Even waren we zo intens gelukkig.
Even dachten we dat het voor eeuwig was.

Maar soms is alle liefde van de wereld niet genoeg.
En toen scheidden onze wegen toch.
En nog steeds wist ik niet hoe ik niet van jou kon houden.

Vanavond ontving ik het intens verdrietige bericht 
dat je afgelopen nacht overleden bent.
Ik had je zo graag meer tijd en meer geluk gegund.
Ik weet nog steeds niet hoe ik niet van  jou zou kunnen houden.





 

9 opmerkingen:

  1. Wat een verdrietig bericht! Van harte gecondoleerd, en veel sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat erg Marlien! Heel, heel veel sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marlien, wat verdrietig!
    Van harte gecondoleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Marlien, wat is dit ontzettend verdrietig nieuws. De afgelopen dagen zoveel aan je gedacht, hoe je deze "gezelligste tijd van het jaar" door moest komen, en nu dit. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte gewenst! Dikke virtuele knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt.
    Anne is afgelopen donderdag in stilte gecremeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh meid, wat een ellende. (Ja ik ben nu ingelezen). Sterkte !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er bij toeval achtergekomen dat blogger sommige berichten als spam heeft gezien.
    Echt heel vervelend.
    Ik wist niet eens dat blogger die optie had.
    Daardoor dus nu pas geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen