zondag 12 december 2021

Nog meer licht

 

Mijn provider Simyo verlootte op facebook 100 dozen twinkly kerstverlichting.
En blijkbaar verdiende ik een kerstcadeautje, want gisteren stond de vriendelijke pakketbezorger op de stoep, toen ik net mijn haar in wilde zepen.
Gauw m'n ochtendjurkje aangeschoten en met hand vol shampoo naar de deur gerend, waar hij intussen mijn pakje al aan de buurvrouw had gegeven.



Dit is niet zomaar een streng lichtjes, maar een hight tec via app programmeerbaar lichtorgel zo ongeveer.
Er zitten nu 5 opties op, diverse kleuren (oa roodwitblauw), knipperend of stilstaand, maar je kunt met behulp van Bluetooth nog meer downloaden.
Nu weet ik eerlijk gezegd niet hoe lang ik het zicht op honderd knipperlichtjes kan volhouden.
Maar het is een leuk speeltje om te winnen.
Ja toch?



In het echt veel mooier, maar zo krijgen jullie toch een beetje een indruk.

9 opmerkingen:

  1. Dis "speeltje-functie" zou mij ook te ingewikkeld zijn, maar wat een leuke prijs weer! We kunnen allemaal wel wat extra licht gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een bofbips als het gaat om prijzen winnen! Ik zou dit ook al ingewikkeld genoeg vinden. Een extra lichtje met de kerstdagen is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat een leuk gebaar en wat een leuk kerstcadeau. Je hebt voorlopig wat te 'spelen' 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij hangt nu in boogjes voor het raam.
    Is helaas niet te fotograferen.
    Misschien lukt het vanavond als het echt donker is beter.
    Ik heb nu de stand waarin 6 vrolijke warme kleuren heel langzaam langs de slinger verplaatsen van lampje naar lampje.
    Vind knipperen te heftig.
    Vraag me af of ik de software wel nodig heb.
    Wat moet ik met 100 opties?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om iets te winnen! Ziet er ook bijzonder uit! Maar best ingewikkeld denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit één knop waarmee je 5 instellingen hebt.
      Dus dat is niet moeilijk.

      Ik heb de app gedownload.
      Ziet er niet ingewikkeld uit.
      Maar mijn tablet kan geen verbinding via bluetooth krijgen.
      Dus kan niets naar de lichtslinger doorsturen.
      Maar ik vind de stand waar ie nu op staat erg mooi, dus daar lig ik niet wakker van.

      Verwijderen
  6. Toch leuk, zo'n verrassing. Dus nu maar uitvogelen hoe een en ander werkt?
    Tssss 100 opties...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan nix uitvogelen want tablet kan hem niet vinden.
      Zelfs niet als ik het kastje er bovenop leg.

      Verwijderen