zondag 28 augustus 2022

Verrassend hergebruik

Regelmatig zet ik iets overbodigs op de plaatselijke weggeefhoeken op facebook.
Maar tegenwoordig let ik ook wat beter op op wat er gezocht wordt.
Als ik het heb staan vraag ik me af wanneer ik het voor het laatst gebruikt heb, hoe vaak ik het gebruik en of ik alternatieven heb.
Zo vroeg iemand vandaag om een broodrooster.
Die heb ik dus al vele jaren in de kast staan.
Zat ooit in een kerstpakket van iemand die hem ook niet gebruikte.
En hij was ook nog eens te laag voor een normale boterham.
Sinds ik verhuisd ben heb ik hem 1x gebruikt.
En brood kun je ook prima roosteren in mijn snackoventje.
Maar wat ze er mee deed was een volslagen verrassing.


Een aanstaande bruid had steeds geroepen: 
"als ik maar geen broodrooster krijg".
Dus kreeg ze dit fraaie bloemstuk.
😂😂😂


8 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een goed idee. Heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk verzonnen! Ik heb nog nooit een broodrooster bezeten (of willen hebben). Ik gooi mijn boterhammen gewoon in de koekenpan om te roosteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, zeg, brood doe ik tegenwoordig in mijn mini-oventje, gaat prima!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik ook staan, maar ik ert tegenwoordig altijd bruine bolletjes

      Verwijderen