maandag 22 juni 2026

Op vakantie deel 10

 Als je dit leest ben ik allang weer thuis.


Kleine Belties, Zondag 7 juni 2026


Ik maakte er een rustig dagje van.
Uitslapen, ontbijten, lekker in m'n ochtendjurk rondhangen.

En met een leeg luciferdoosje en spaarzaam aanwezige middelen zette ik toch weer een doosje in elkaar.
Het blogje daarvan hebben jullie al gezien.


Ik bakte wentelteefjes van krentenwegge.
Die waren zo groot dat ik twee spanen nodig had om ze te keren.
Maar lekker waren ze. 🤩
Op de fotos zien ze er veel donkerder uit dan in het echt.
Ze waren heus niet verbrand hoor.


's Middags kreeg ik een appje van Eef, dat ik zaterdag een jurk daar had laten liggen.
Die had ik als reserve meegenomen voor het geval ik na de fietstocht erg bezweet of nat zou zijn.
Was blijkbaar uit m'n tas gevallen.
Gelukkig zou hij nog in de buurt komen die week en hem af kunnen geven.




Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten