vrijdag 18 januari 2019

In m'n nopjes

Het begon van de zomer allemaal met een miskoop.
En daarna wilde het gewoon niet meer lukken.
Stoelen genoeg te vinden hoor.
Maar de betaalbare of gratis stoelen waren meestal net voor mijn neus weg.
Of men verkocht ze alleen maar per twee.
En daar heb ik geen plek voor.


Maar gisteren lukte het via MP dan eindelijk toch en kreeg ik dit leuke vrolijke draaistoeltje cadeau.
Het ziet er nog uit als nieuw en mijn geborduurde kussen past er perfect bij.


Woensdag kreeg ik op een van mijn handwerkclubjes een zak met splitzijde.
Aangezien ik zo ongeveer splitzij vreet, zeg ik daar geen nee tegen.


En vorige week kwam ik thuis met deze standaard, gekregen via de weggeefhoek.
Ik denk er over om hem in vrolijke streepjes te beschilderen.
Passend bij mijn andere streepjesspullen.
Het is eiken en ik ben een echt grenen mens.
Vriendlief daarentegen is een eikenfan en vind hem zo al mooi.

9 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk geweldige aanwinsten! Tja, zit er toch nog een nadeel aan een nieuwe relatie: verschil in smaak, haha. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat hout ook zo mooi! Misschien met een streepjeskaars erop?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie rode stoel! Daar ga je vast veel plezier van hebben.De standaard zou ikzelf ook een kleurtje geven, maar ja, nu moet er natuurlijk wel rekening gehouden worden met een lieverd in huis.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bof! het wordt steeds kleuriger in je huis!

    BeantwoordenVerwijderen