zondag 29 december 2019

Babyshower




Vandaag was ik uitgenodigd voor een babyshower.
Nu had ik dat nog nooit meegemaakt en ik had voorstellingen van hoogzwangere vrouwen die bedolven werden onder de cadeautjes.
Maar deze was leuker.
Iedereen bracht wat eetbaars mee voor een vroege high thee en daarna gingen we baby dingetjes versieren.


Ik kreeg een hydrophyl luier en het koste me even om op gang te komen.
Het materiaal is nogal hobbelig en poreus, wat wat lastig tekent.

Mijn eerste gedachte was huisjes en ik koos voor kindertekeningetjes.

Het resultaat is misschien wat onorthodox maar wel echt "op z'n Marliens".



Ik begon er lol in te krijgen, dus begon ik aan een tweede luier.
Deze keer liet ik me inspireren door vogeltjes op hoogspanningslijnen.


Het werd een gezellige middag waar iedereen op eigen wijze iets leuks maakte.

Sorry voor de kwaliteit van de fotos, ik was m'n fototoestel vergeten en met tablet in schemer krijg je matig resultaat, maar het gaat om het idee.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatieve babyshower, heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die huisjesluier kan zo in productie, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, om zo even samen te "verwachten".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In elk geval een originele babyshower! Leuk gedaan, Marlien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo! Heb je er textielstiften voor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ooit bij de Cranebroeck uit de 50 cent bak gevist.
      Ze hebben een penseelpunt.
      Dat werkt wel fijn.

      Verwijderen