zaterdag 20 juni 2020

Freubelen in de marge


Ik ben niet meer vooruit te branden.
Dook ik twee jaar geleden een druk leven vol nieuwe dingen in.
Staat opeens alles weer stil.
Het is moeilijk inburgeren als je geen mensen kunt ontmoeten.
Gelukkig zie ik m'n vriend & Co nog regelmatig.

Het heeft ook z'n weerslag op m'n creatviteit.
Zoveel waar ik aan wil beginnen of nog af moet maken en blijft liggen.
De laatste weken weefde ik weer een hele stapel vierkantjes.
Daar hoef je nauwelijks bij na te denken.


Van de week kocht ik twee mallen om doosjes mee te maken.
Een (zelfs tweedehands nog) pittig geprijsde met heel veel mogenlijkheden die ik later eens uitgebreid ga bestuderen.
En een op het eerste gezicht eenvoudig malletje dat minder kostte dan de porto die erop ging.
Met dat laatste malletje ging ik gisteren maar eens wat uitproberen.


Het bleek nog best wel lastig om met onwillige vingers in elkaar te zetten.
Maar het resultaat is best aardig.


Het dubbelzijdig geprinte karton is van de Action.
Het lintje zat laatst om iets wat ik kocht.
De bloemblaadjes maakt ik bol door ze om een pen te rollen.


3 opmerkingen:

  1. Wat lief deze doosjes! En leuk dat het karton van Action zo goed van pas komt. Ik kocht het ook enkele keren, toen je nog " gewoon " naar de winkel kon . Nu blijf ik er voorlopig maar weg! En gewoon door blijven gaan met hobbyen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was er in geen maanden geweest.
      Het voelde heel bevreemdend om weer op de fiets naar het stadscentrum te fietsen.
      Maar ik had gericht ee: paar boodschappen

      Verwijderen
    2. Die bij de supermarkt om de hoek niet te krijgen zijn.
      En als je er dan toch bent.

      Verwijderen