dinsdag 1 september 2020

Het bankje

 Regelmatig rijden wij, net buiten de bebouwde kom, langs een bankje dat met een ketting aan een boom vastgezet is.

Het is duidelijk geen bankje van de gemeente en het staat niet voor een huis.

Ik heb er nog nooit iemand op zien zitten.

En zoiets wekt mijn nieuwsgierigheid.

Zondag besloot ik een blokje om te fietsen en zo kwam ik bij het bankje terecht.

En ik ontdekte dit:


Wat lief he.



Ik heb een hele tijd op het bankje zitten genieten van hun mooie tuin, voor ik weer verder fietste.


6 opmerkingen:

  1. Heel lief van ze! Vreemd dat je er niet vaker iemand op ziet zitten, want dit lijkt me een heerlijke plek om even een pauze te houden tijdens een fiets- of wandeltocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig... en leuk, zo'n spontaan plekje om even uit te rusten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja weer een plekje erbij voor als ik even stilte in mijn hoofd nodig heb.

      Verwijderen
  3. Lijkt me een fijne plek, om regelmatig te gaan zitten?

    BeantwoordenVerwijderen