vrijdag 30 oktober 2020

Als je creatief stil ligt

En er niets uit je handen en je hoofd meer wil komen, dan ....eh tja, dan weet ik het eigenlijk ook niet meer.

Dus kocht ik op marktplaats maar weer eens een paar malletjes om in elk geval weer eens iets te proberen


Er stond bij voor kleine doosjes, maar dat ze zo priechelig zouden zijn zag ik niet aan komen.


Fantasie komt er niet bij kijken, maar er is in elk geval weer eens iets uit mijn handen gekomen.

Wel jammer dat er, zo als zo vaak,  fouten in die malletjes zitten.

Zo zit het gleufje, waar het lipje van het klepje van het tasje in zou moeten, veel te laag.  (Wat een zin hahaha)

De constructie van het hartje klopt gewoon niet.

De gleufjes van het doosje rechtsonder zitten zo dicht aan de rand dat het door scheurt bij het in elkaar vouwen.

En de extra ascessoiremalletjes bij het lantarentje zijn veel te groot.



Soms vraag ik me af of ik mijn creativiteit maar helemaal aan de wilgen moet hangen en iets anders moet gaan doen.
Er moet nog ergens een blokfluit op zolder liggen.
Of misschien kan ik wel schapen gaan hoeden of zo.
Heb ik echt ooit getekend en geschilderd en artquiltjes gefabriceerd?


8 opmerkingen:

  1. Ha, met het oplossen van de foutjes ben je dan toch maar weer even creatief geweest....maar wat een priegeltjes, wèl leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij moeten we vooral de tijd (goed) doorkomen - en hoe we dat doen - is niet zó belangrijk.... Ik ben een lampenkap aan het breien - en dat houdt me wel van de straat....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat de energie je in de steek laat . Misschien kun je ideetjes opdoen, op verschillende blogs? Gewoon uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Energie is het probleem niet.
      En ik heb boeken vol en Pinterest vol.
      Maar mijn hoofd wil niet.

      Verwijderen
  4. Ik zat te bedenken dat het zo zonde is dat er geen kaarsje in dat laantaarntje past. Maar toen dacht ik: dat lantaarntje zou je aan een klein ledsnoertje kunnen rijgen. Zeker als je zulk mooi papier met metallic van binnen gebruikt geeft dat een leuk effect, lichtjes in en tussen de lantaarntjes. Dan heb je een uniek lichtjessnoer voor kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee, er zit ook een malletje voor een hengseltje bij.

      Verwijderen