zondag 14 februari 2021

Knutselen met de mannen.


 Gisteren sloeg ik aan het knutselen met Jeroen.

Hij vond het bloemensnijden met de cuttlebug geweldig en klapte in zijn handen als de bloemen uit de mal vielen.

Met de bloemen maakte hij een prachtige collage voor zijn kleine nichtje.



Daarna kreeg ik Anne zo gek om samen mijn nieuwste doosjesmal uit te proberen.

Links van hem, rechts van mij.

Er kan meer met deze mal, maar dat moet ik nog uitvinden.

Ik kan het model niet terug vinden op Pinterest.


6 opmerkingen:

  1. Grappige doosjes, leuk om te maken! je hebt er wel een speciale mal en cuttlebug voor nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja of een andere snijmachine.
      Ik koop af en toe een malletje tweedehands.
      Nadeel is dat er dan geen beschrijving bij is.

      Verwijderen
  2. Ja, je moet toch af en toe eens wat anders verzinnen in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk, en dat samen doen geeft een hoop plezier hè.

    BeantwoordenVerwijderen