woensdag 10 februari 2021

Vest.

 Het is al weer een hele tijd geleden dat ik besloot een vest te breien.

Ik had garen gekocht in vrolijke kleurtjes, maar dat bleek bij aankomst megadun meebreigaren te zijn.

Dus begon ik dapper aan een wit vest met een draadje kayoen en het meebreidraadje met vrolijke flosjes.

Ik vind wit altijd een beetje riskant als je een grote maat hebt.

Het afgelopen jaar bleef het vest bijna af liggen, net als zoveel andere dingen.

Nu heb  ik deze week maar weer eens de koe bij de horens gepakt en het vest afgemaakt.

En ik ben erg blij met het resultaat.

Fijn in plaats van een zomerjas.




10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi vest is het geworden, lekkere lengte en het kan DICHT. Dat vind ik altijd zo jammer van gekochte vesten, die moeten altijd een paar maten te groot zijn wil je het dicht doen.
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook belangrijk.
      Maar dat is het voordeel van zelf maken.
      Al wil dat ook wel eens erg fout gaan.

      Verwijderen
  2. Wat een mooi vest heb je gebreid, goed hoor! Nu maar hopen dat je het snel buiten kunt dragen, dan is de kou weer uit het land, en is het ook weer niet te heet voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi Marlien! Het staat je ok uitstekend, en lekker warm nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, dat was m geworden! Hij staat je goed (ik loop bij wit altijd alleen zulke vreselijke vlekken op!)

    BeantwoordenVerwijderen