zondag 21 maart 2021

Snoepje

 Een paar jaar geleden kocht ik bij de Aldi een bol breigaren, die me al weken had aan liggen staren.

Ik breidde hem al gauw op, maar zoals met veel te veel dingen, bleef ie ergens liggen.

Ik probeer de laatste tijd, naast mn brei kal, dingen af te maken.

Heb alle halfaffe projecten bij elkaar gestapeld en worstel me er stapje voor stapje willekeurig doorheen.

Dus pakte ik gisteren een zak gekregen vulling, een oud verkleurd kussensloop voor het binnenkussen, en een naald en draad.

En binnen een kwartiertje was mijn kussen dan eindelijk klaar.


Ik heb nu wel een probleem: 


Ik kan er zelf niet meer bij op de bank.


4 opmerkingen:

  1. heel gezellig zo, maar toch wat kussens opbergen, zodat je er zelf lekker bij kunt zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mijn kleur en wat een leuk model kussen! Heerlijk toch, zoveel vrolijk gekleurde kussens, en dan je lekker daar ergens op/tussen te laten vallen, gegarandeerd een zachte landing, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Model ontstond een beetje toevallig.
      Het sloop was te kort en ik had geen zin om een grotere binnenhoes te maken.

      Verwijderen
  3. Gezellig, zoveel kussens en het model vind ik heel leuk snoeperig.
    Wat kleur betreft, past hij (of zij) precies op mijn bank ;)

    BeantwoordenVerwijderen